Πέμπτη, Μαρτίου 08, 2018

Ζωγραφίζοντας υπέροχους πίνακες μέσω του Photoshop

https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2016/09/marcel__300.jpgSurreal Paintings That I Create Inspired By Salvador Dalí

Οι σουρεαλιστικοί πίνακες που δημιουργώ είναι εμπνευσμένοι από τον Νταλί

Αποτέλεσμα εικόνας για Marcel Caram  digital painter«Γειά σας φίλοι μου! Το όνομά μου είναι ο Marcel Caram. Είμαι ψηφιακός καλλιτέχνης και μένω στη Βραζιλία.
Δημιουργώ ψηφιακά σχέδια στο Photoshop. Πολλοί άνθρωποι με ρωτούν εάν χρησιμοποιώ κάποια 3D προγράμματα. Απαντώ "όχι"! Χρησιμοποιώ μόνο το Photoshop.
Μου αρέσει να ζωγραφίζω και μου άρεσε πάντα ο σουρεαλισμός από τότε που ήμουν παιδί. Οι κυρίαρχοι του σουρεαλισμού, όπως ο Σαλβαδόρ Ντάλι, ο Ρενέ Μάγκριτ και ο Ντε Κίρικο προσέλκυαν πάντα την προσοχή μου. Η επίδρασή τους σε μερικά από τα έργα μου είναι εμφανής, πιο συγκεκριμένα ο Νταλί.  
Πολλοί άνθρωποι θέλουν να μάθουν πώς έρχεται η έμπνευσή μου. Λέω ότι πολλά πράγματα μπορούν να με εμπνεύσουν. Ένα αντικείμενο δίπλα μου ή μια σκηνή που βλέπω να συμβαίνει μπορεί να με εμπνεύσει. Στην πραγματικότητα, νομίζω ότι οτιδήποτε μπορεί να είναι μια έμπνευση για τον  σουρεαλισμό,  αλλά το πιο σημαντικό πράγμα είναι το συναίσθημα. Ελπίζω να απολαύσετε όλοι την τέχνη μου. Ευχαριστώ.»
Περισσότερες πληροφορίες: flickr.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

"Θάνατοι στη Χούντα": Ένα εξαιρετικό βιβλίο- Παρουσιάζεται τη Δευτέρα 22 Απριλίου στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης

  "Θάνατοι στη Χούντα": Ένα εξαιρετικό βιβλίο Παρουσιάζεται τη Δευτέρα 22 Απριλίου στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης (Μέγαρ...