Κυριακή, Μαρτίου 18, 2018

Συνομιλώντας με την Παράδοση

   
« Γεια σου γεροπλάτανε, να σ’ ανέβω κράτα με,
τους ανθρώπους να πλανεύω, στο θεό να γειτονεύω»



Γεροπλάτανος    
   
Στίχοι:
Σταύρος Σιόλας
Μουσική:
Σταύρος Σιόλας
    1.    Σταύρος Σιόλας        


- Γεια σου γεροπλάτανε, να σ’ ανέβω κράτα με,
τους ανθρώπους να πλανεύω, στο θεό να γειτονεύω.

- Την ψυχή μου πελεκήσαν
ξυλοκόποι και μ’ αφήσαν
δίχως δροσερό νερό.

Ποταμάκι κύλα, κύλα,
Πότιζε τα φύλλα, κύλα,
Στην καρδιά μου μπες,
το φιλί μου πιες.
να βαφτούν τα χείλια, χείλια,
Κόκκινα σταφύλια χείλια.
να δαγκώσω βρε, της αγάπης, βρε,
τα γλυκά τα μήλα κύλα,
Ποταμάκι κύλα, κύλα.

- Γεια σου γεροπλάτανε, να σ’ ανέβω κράτα με,
σαν πουλί να κελαηδήσω, τους αγγέλους να μεθύσω.

- Τα παιδιά πετροβολήσαν τα φτερά μου και μ’ αφήσαν
δίχως γαλανό ουρανό.

Ποταμάκι κύλα, κύλα,
Πότιζε τα φύλλα, κύλα,
Στην καρδιά μου μπες,
το φιλί μου πιες.
να βαφτούν τα χείλια, χείλια,
Κόκκινα σταφύλια χείλια,
να δαγκώσω βρε, της αγάπης, βρε,
τα γλυκά τα μήλα κύλα,
Ποταμάκι κύλα, κύλα.

- Γεια σου γεροπλάτανε, τη ζωή σου να’ χα, βρε,
στον καιρό ν’ αρμένιζα και στη γη να ρίζωνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)