Τρίτη, Αυγούστου 29, 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για Καρολίνα ΓαβριηλίδουΟνομάζομαι Σαμουήλ Γαβριηλίδης

Ονομάζομαι Σαμουήλ Γαβριηλίδης
Για τους φίλους μου το όνομά μου είναι Σάμης, για όσους με γνωρίζουν από τα παιδικά μου χρόνια Σαμίκος. Η μητέρα μου, Καρολίνα Γαβριηλίδου, ήταν επιζήσασα του Άουσβιτς, του Νταχάου, του Μπέργκεν Μπέλσεν, με αριθμό στο χέρι της 40382. Αποτέλεσμα εικόνας για Καρολίνα Γαβριηλίδου 
Εγώ χαρακτηρίζομαι όμηρος δεύτερης γενιάς, δεν ξέρω γιατί.
Έχω δημόσια δηλώσει πως θυμόμαστε, δεν χρησιμοποιούμε, όπως δυστυχώς κάνουν οι εξουσιάζοντες όλων των αποχρώσεων και των ιδεολογιών.
Με μεγάλη λοιπόν στεναχώρια παρακολούθησα όσα συνέβησαν σε σχέση με το συνέδριο που διοργάνωσε η Εσθονία για τα ολοκληρωτικά καθεστώτα, που τα θεώρησε όμοια με τον Ναζισμό. Με μεγάλη στεναχώρια βίωσα την καταγγελία και την έλλειψη γνώσης πολιτικών σχηματισμών που κατήγγειλαν την άρνηση παράστασης του Έλληνα Υπουργού Δικαιοσύνης στο «συνέδριο», για εσωτερικά μικροπολιτικά οφέλη.
Δυστυχώς πρέπει να υπενθυμίσω πως η Ναζιστική και Φασιστική Ιδεολογία ούτε με τον Ρατσισμό μπορεί να συγκριθεί. Είναι απεχθέστερη, είναι η απόλυτη καταρράκωση της ζωής. Διότι ούτε ως σκλάβους μπορεί να δεχθεί τους «άλλους». Πρέπει να τους εξαφανίσει από τη γη. Είναι "μιάσματα". Μολύνουν τα πάντα.
Για μένα είναι απορίας άξιο πώς άνθρωποι που θέλουν να διοικήσουν και να οδηγήσουν την κοινωνία σε μια καλύτερη ζωή παρασύρονται, στο όνομα της εξουσίας, από φανατικούς φονταμεταλιστές.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

Σάμης Γαβριηλίδης: Η ζωή της μητέρας μου στο Άουσβιτς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια αλλιώτικη Καθαρή Δευτέρα στην τουρκοκρατούμενη Ήπειρο

  Η ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Διήγημα του  Χρήστου Χρηστοβασίλη (1862-1937) Ήμουν τότε παιδί όχι πλειότερο από οχτώ χρονών και μαθήτευα στον παπα-Αντ...