Τετάρτη, Αυγούστου 30, 2017

Βρε καλέ αφέντη, πού τα βρήκες τα λεφτά;

Πού τα βρήκες τα λεφτά; - 1976         
    
Στίχοι: 
Γιώργος Σκούρτης
Μουσική: 
Δήμος Μούτσης
    1.    Θίασος         


Βρε καλέ αφέντη, πού τα βρήκες τα λεφτά;
Πού τα εργαλεία σου και πού τα υλικά;
Από τον μπαμπά μου πού’ χε μια δουλειά
και μου τ’ άφησε κληρονομιά

Ε, άσ’τα αυτά.
Άσ’τα αυτά αφέντη
Και πού τα βρήκε ο μπαμπάς;
Μήπως τα  ’κλεψε απ’ τους άλλους
Αυτός ο μασκαράς;
Έλα πες μας πού τα βρήκε όλα αυτά
Και σου τ’ άφησε κληρονομιά;
Λέγε μας

Α πα πα να κλέψει; Ποτέ του ο μπαμπάς
Τα βρήκε απ’ τον παππούλη μου
Της πλούσιας γιαγιάς

-Κι ο παππούλης που τα βρήκε αφέντη μας;
Μήπως τα  ’κλεψες απ’ τους φτωχούς
-Αδύνατον
-Τι θα πει αδύνατον, να κλέψει ο παππούς;

-Τα βρήκε από τον προπάππο μου
Και όχι από τους φτωχούς
-Κι ο προπάππος πού τα βρήκε αφέντη μας
Τι έκανε στα χρόνια τα παλιά ε;

-Εκείνος τα ’χε κλέψει
Και σκότωσε πολλούς
Μα εγώ δεν έχω φταίξει
Λατρεύω τους φτωχούς

-Βρε καλέ αφέντη, πού τα βρήκες τα λεφτά;
Πού τα εργαλεία σου και πού τα υλικά;
-Από τον μπαμπά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Ένα μυστήριο κι αυτό, η παράδοση της Υγείας από τη Νέα Δημοκρατία, μετά το 2014, στους τρεις του ΛΑΟΣ(Γεωργιάδης, Βορίδης, Πλεύρης)»,... για να διαλύσουν το ΕΣΥ

  Πανηγυρίζοντας επί των ερειπίων του ΕΣΥ 4' 51" χρόνος ανάγνωσης Παντελής Μπουκάλας Η ΚΑΘΗΜΕ...