Κυριακή, Μαΐου 25, 2014

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΡΑΧΗΛ;

 ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΡΑΧΗΛ;
;


Ποιος είναι, Ραχήλ,  αυτός ο χοντρουλός
που μοιάζει μπουκωμένος,
γιατί ορύεται ως  πελελός,
το παίζει μανιασμένος;

-Είν΄η πραλίνα  μου, η γκοφρετίνα μου,
είν΄η ελπίδα μου η τροφαντή,
είν΄ η μπουγάτσα μου , σοκολατίνα μου,
κολοκυθόπιτα η αχνιστή !

Γιατί , Ραχήλ, ο  πρώην υπουργός  Λευτεριά
γκαρίζει στεντορείως προς τα πλήθη
και παραμύθια τσαμπουνά ανταρτικά
σκεπάζοντας την πρώην του ζωή με λήθη;

-Είν΄η ασπίδα  μου, είν΄ το μπαζούκα μου,
ο πρωτομάστορας   ο αντιμνημονιακός,
είναι το Ρούπελ μου, είναι το στούκα  μου,
οδοστρωτήρας  μου   σαρωτικός.

Γιατί , Ραχήλ,  φοράς στολή παραλλαγής,
στις συγκεντρώσεις τρέχεις
για την ψωνάρα, πες μου ευθύς,
ποιος είναι, τι τον έχεις;

-Είν΄ ο Καμμένος μου, η ναυαρχίδα μου
από το στόλο μας τον πατριωτικό,
ο Παπαφλέσας μου, ο Καραϊσκάκης μου,
κρατάει  λάβαρο αντι-Γερμανικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Όλβιος όστις ιστορίας έσχε μάθησιν»(Ευριπίδης) : «Ο Χίτλερ και οι Απόστολοι του Κακού» /Ντοκιμαντέρ (2016)

Αντικειμενικό πορτρέτο, βασισμένο σε έγχρωμα αρχεία, του Αδόλφου Χίτλερ και των ανδρών γύρω του, που ήταν οι  υπεύθυνοι για την επιτυχία του...