Τρίτη, Μαΐου 27, 2014

Έγινε νόμος η αδικία κι η δυστυχία προφήτισσα


Σαράντης Καραβούζης (1938) : "Σύνθεση με κεφάλι αγάλματος" (1976)

Ρήγα Γκόλφης*
(1886-1958)

*Ρήγας Γκόλφης - Βικιπαίδεια

20

Όλοι μου λένε στη ζωή πως έφταιξα κι αμάρτησα
κι η κοινωνία πως μ' έγραψε στο μαύρο της κατάστιχο.
Το ξέρω, έχω φωνή πικρή και την ψυχή μου αντάρτισσα.
Δεν είναι σκλάβα η σκέψη μου κι η μέση μου από λάστιχο.

Έγινε νόμος η αδικία κι η δυστυχία προφήτισσα,
κι εγώ που δάκρυα ξόδεψα, μα μίσος δε σπατάλησα,
ένιωσ' αργά πως τ' όνειρο που να μεστώσω ζήτησα,
με τα ίδια μου τα χέρια, άδοξα κι αδύναμα το διάλυσα.

"Λυρικά χρώματα", Βιβλίο Δεύτρο

*********************

Το  video clip που ακολουθεί  "στήθηκε" 
και χαρίζεται σε όλους τους διαδικτυακούς φίλους του alex morianopoulos. 
Περιλαμβάνει  έργα των :
ERRO (Gudmundur) , 1932 , Μάκη Θεοφυλακτόπουλου , 1939 , John Christoforou ,1921 , Valerio Adami, 1935 , Δημήτρη Γέρου, 1948 , Χρήστου Καρά, 1930 , Miranda Donovan, 1979 , John Christoforou , Αλκη Πιεράκου, 1920 , Robert Combas, 1957 και Σαράντη Καραβούζη 1938 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...