Τετάρτη, Φεβρουαρίου 19, 2014

Σενάριο χωρίς πλοκή, της ιστορίας εμπλοκή,αυτά τα χρόνια που χρεώθηκες να ζήσεις

Στο ίδιο έργο θεατές

Νταλάρας Γιώργος & Παπακωνσταντίνου Βασίλης

Μουσική/Στίχοι: Νταλάρας Γιώργος/Ανδρικάκης Αντώνης


Στο ίδιο έργο θεατές, χαμένης νύχτας εραστές
Με μια κιθάρα στης Αθήνας τον εξώστη
Από το σήμερα στο χτες, της απουσίας φοιτητές
Με έναν ήχο στην ψυχή ναυαγοσώστη


Ό,τι ακούω να ακούς, μέσα σε κόσμους μυστικούς
Θ' ανακαλύψεις μια πατρίδα ξεχασμένη
Παραδομένη στους καιρούς και σε πελάτες πονηρούς
Σε συμπληγάδες μια ζωή παγιδευμένη


Στο ίδιο έργο θεατές, εσύ και εγώ τραγουδιστές
Φανατικοί της πιο φευγάτης εξουσίας
Οι ήχοι μας διαδηλωτές και τα στιχάκια εμπρηστές
Αυτό το έργο είναι παιχνίδι φαντασίας


Σενάριο χωρίς πλοκή, της ιστορίας εμπλοκή
Αυτά τα χρόνια που χρεώθηκες να ζήσεις

Με ποια τραγούδια να σωθείς, με ποιους δικούς σου να βρεθείς
Και ποιάν αλήθεια, τώρα πια, να μαρτυρήσεις


Θα βρούμε αλλιώτικους ρυθμούς στου τραγουδιού μας τους γκρεμούς
Θα περπατήσουμε κι απόψε ακροβάτες
Μέσα από λόγια και λυγμούς, της εποχής μας τους χρησμούς
Θα ξεχωρίσουμε απ' τις οφθαλμαπάτες

 
Στο ίδιο έργο θεατές, εσύ και εγώ τραγουδιστές...


Στο ίδιο πάντα σκηνικό και στης ψυχής τον πανικό
Απόψε πνίγομαι, χρειάζομαι αέρα
Θέλω ν' αρχίσω από δω, αλλιώς τα πράγματα να δω
Να πω στον κόσμο μια δική μου, μια δική μου, καλησπέρα


Στο ίδιο πάντα σκηνικό και στης ψυχής τον πανικό
Απόψε πνίγομαι, με τρώει τούτ' η νύχτα
Θέλω ν' αρχίσω από δω, αλλιώς τα πράγματα να δω
Να πω στον κόσμο μια δική μου, μια δική μου, καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...