Κυριακή, Ιουλίου 21, 2013

ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΛΙΟ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ...

Αγορά κατοικίας με 100 ευρώ το τ.μ! (ΚΛΙΚ)



Σε παντελή απαξίωση της ιδιωτικής ακίνητης περιουσίας έχει οδηγήσει η παρατεταμένη οικονομική κρίση. Ενδεικτικά της κατάστασης, είναι τα εκατοντάδες πωλητήρια σε τιμές ακόμη και κάτω από 100 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο για διαμερίσματα 30-40 ετών που μπορούν να κατοικηθούν άμεσα.   
ΠΗΓΗ: Nooz.gr
 ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΛΙΟ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ...

Σπιτάκι μου παλιό κι αγαπημένο,
πολύ προβληματίζομαι, σου τ΄ομολογώ
Σπιτάκι μου είσαι πλέον απαξιωμένο,
δεν έχω χρήματα για  να σε συντηρώ.
*
Χαράτσια σα γαϊδούρι ολοένα σε βαραίνουν 
δε βρίσκεται για σε κανείς αγοραστής,
μετράω τα λεφτά μου αλλά δε βγαίνουν
και σκέφτομαι να γίνω κατεδαφιστής.
*
Αφού δεν το μπορώ να σε πουλήσω
ούτε να σου ΄βρω  κάποιον ενοικιαστή,
η μόνη λύση: με εκρηκτικά θα σε εξαφανίσω,
θα πάψω να ΄μαι θύμα του κάθε εκβιαστή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κώστας Καραμανλής : αδιανόητα ψεύδη

  ΣΥΡΙΖΑ για Καραμανλή / Με αδιανόητη ευκολία εκστομίζει ψέματα - Ιδού το έγγραφο που τον προειδοποιούσε για Τέμπη «Αφού το ζήτησε ο πρώην...