Τετάρτη, Ιουλίου 17, 2013

Ο ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΣΟΪΜΠΛΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αποκλεισμένο θα είναι την Πέμπτη το κέντρο της Αθήνας, λόγω της επίσκεψης του Γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στην Αθήνα. Πρόκειται για μέτρα ανάλογα με αυτά που είχαν ληφθεί και κατά την επίσκεψη στην Αθήνα της Άνγκελα Μέρκελ, τον Οκτώβριο του 2012.
In.gr 

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ  ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΣΟΪΜΠΛΕ 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ 

Πολύ θα ήθελα , ειλικρινά σας το ομολογώ, 
στη θέση σας, Έλληνες,  να ήμουνα κι εγώ,
να μ΄έβριζα , να μούτζωνα εμέ από καμιά γωνιά
για τα οδυνηρά που σας προξένησα δεινά.

Είναι στιγμές που δεν μπορώ να κρατηθώ,
 αφήνω ν΄απλωθεί το χέρι μου τ΄αρπαχτικό,
βουτά λαούς , τους καρυδώνει σαν  λαγούς,
θέλω ανθρώπους σκυφτούς και υποτακτικούς,

γουστάρω νότιο αίμα, σιχαίνομαι που θα το πω,
όλο υποκύπτω στο διεστραμμένο μου εαυτό,
το άλτερ έγκο μου του Βελζεβούλη είναι παιδί,

τσαλαπατά ευκόλως τη χριστιανική μου ηθική,
αχ πόσο θα ΄θελα  με λεμόνια  να με υποδεχτώ,
για όσα πάσχετε από εμένα  να εξιλεωθώ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...