Πέμπτη, Ιουλίου 18, 2013

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕΙΩΘΗΚΕ Ο ΦΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ


ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

Και τώρα που μειώθηκε ο επάρατος φόρος στην Εστίαση
μου  άνοιξε η όρεξη  να φάω  μια φορά εκλεκτά οπτά  κοψίδια 
να πιω  απ΄τα μερλότατα  κρασιά και  όχι απ΄τα συνήθη  ξίδια,
συμβάλλων και εγώ σε μια οικονομία που βρίσκεται σε ίαση.

 Θα βγω με τη γυναίκα μου και τα παιδιά,  τα τέσσερά μου τα   εγγόνια,
θα μεταβούμε  σ΄εστιατόρια γκουρμέ και χασαποταβέρνες φίνες,
όλα τα στόματα θε΄  να βομβούν  σαν  αεροδυναμικές τουρμπίνες,
μπριζόλες θα σπαρταρούν  απέλπιδες  στου καρχαρία τα σαγόνια. 

Και όταν θα έρθει η ώρα του φρούτου, του  γλυκού και της  λυπητερής,
με μια θεατρική κίνηση πολύ καλά εκ των προτέρων υπολογισμένη,
θα βγάλω απ΄το σακάκι την πιστωτική που είναι προ πολλού ακυρωμένη,
χρεώστε όλο το ποσό, θα πω,  εις βάρος της πλάτης μου της  καψερής. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κώστας Καραμανλής : αδιανόητα ψεύδη

  ΣΥΡΙΖΑ για Καραμανλή / Με αδιανόητη ευκολία εκστομίζει ψέματα - Ιδού το έγγραφο που τον προειδοποιούσε για Τέμπη «Αφού το ζήτησε ο πρώην...