Τρίτη, Μαΐου 28, 2013

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑΚΟ

"Μίνι κυβερνητική κρίση προκαλούν οι χειρισμοί του Μεγάρου Μαξίμου σχετικά με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, αναδεικνύοντας την ιδεολογική απόσταση που χωρίζει τη ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ..."

Από την ιστοσελίδα In.gr
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑΚΟ
Το θέμα πρωτίστως είναι αξιακό,  εγώ δεν κάνω πίσω,
μην επιμένετε , ντε και καλά , δεν παίρνω τέτοιο  ρίσκο,
η Χρυσαυγή είναι συγγενής,  σάρκα εκ της σαρκός μου,
Να κυνηγήσω αδελφές ψυχές; Πονώ πολύ εντός μου!

Στο κάτω κάτω της γραφής, όπως το γράφει και ο ποιητής,
ως  Ελλην είμαι   ουμανιστής κι όχι τραμπούκος   ρατσιστής!
Αυτό που εσείς αποκαλείτε "προοδευτικό και  δημοκρατικό"
στρέφεται  κατά συμπολιτών μας, άρα  είναι  ρατσιστικό!

Πουλώντας τις υψηλές αξίες μου, προδίδω μια ολόκληρη ζωή,
γι΄αυτές ο τόπος πήγε να χαθεί, γκρεμίστηκαν πρωθυπουργοί,
ανένδοτος , χωρίς συμβιβασμούς διάβηκα θάλασσες, γκρεμούς.

Τι κι αν  με βρίζαν όλοι; Στο πλάι είχα   τους Μεσσήνιους αδελφούς,
φίλους που δε με πούλησαν  τότε που  έπαθα της ΠΟΛΑΝ το τράκο,
πώς να ευτελήσω τώρα  κολλητούς, πώς ν΄αγνοήσω τον Μπαλτάκο; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...