Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 27, 2012

ΝΤΑΛΓΚΑΣ





Νταλγκάς

Τα κάστανα ωρίμασαν , φτάνουν ο Τόμσεν κι ο Οκτώβρης
Άσπλαχνε μ' εγκατέλειψες απ' το Θεό να το 'βρεις!
Στις εκλογές μού έταζες λαγούς με πετραχήλια
Και τώρα την κοπάνισες  μακριά μου χίλια μίλια.
ρεφρέν
Κλαίω και μοιρολογώ τον πόνο μου στη μούγκα
Ούγκα ούγκα ούγκα η αγάπη μου στη στρούγκα.

Αυτό που έπαθα εγώ να σου το κάνει άλλη
Στη σούβλα η καρδούλα σου που να σε πιάνει ζάλη.
Πέτα , Θεέ, τον κεραυνό στο μαύρο του κεφάλι
Να γίνει κουτρουλοκέφαλο,  λείο σαν κασκαβάλι !
ρεφρέν
Κλαίω και μοιρολογώ τον πόνο μου στη μούγκα
Ούγκα ούγκα ούγκα η αγάπη μου στη στρούγκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...