Πέμπτη, Ιανουαρίου 19, 2012

Ο ΦΑΝ ΤΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΥ


Ό Θεός επιτρέπει τους πειρασμούς ανάλογα μέ τήν πνευματική μας κατάσταση.
Άλλοτε επιτρέπει νά κάνουμε ένα σφάλμα, λ.χ. μια μικρή απροσεξία, για να είμαστε άλλη φορά προσεκτικοί καί νά αποφύγουμε ή μάλλον νά προλάβουμε ένα μεγαλύτερο κακό πού θά μας έκανε το ταγκαλάκι. Άλλοτε αφήνει τόν διάβολο νά μάς πειράζη, γιά νά μάς δοκιμάση.

Δίνουμε δηλαδή εξετάσεις καί αντί κακό ό διάβολος μάς κάνει καλό.
Θυμηθείτε τόν Γερο-Φιλάρετο πού έλεγε:
Τέκνον, έγκατάλειψις Θεού, ούδένα πειρασμόν σήμερα.
Ήθελε νά παλεύη κάθε μέρα με τους πειρασμούς, γιά νά στεφανώνεται άπό τόν Χριστό.
Ένας δυνατός, όπως ό Γερο-Φιλάρετος, δέν αποφεύγει τους πειρασμούς, άλλα λέει στον
Χριστό:
Στείλε μου, Χριστέ μου, πειρασμούς καί δώσε μου κουράγιο νά παλέψω.
Ένας αδύνατος όμως θά πή: Μήν έπιτρέπης, Χριστέ μου, νά πειρασθώ. ­
Μη είσενέγκης ημάς εις πειρασμόν...
Εμείς όμως πολλές φορές, όταν έχουμε έναν πειρασμό, λέμε: ε, μά είμαι άνθρωπος κι εγώ, δέναντέχω άλλο!, ενώ θά έπρεπε νά πούμε: Δεν είμαι άνθρωπος είμαι παλιάνθρωπος!

Παραινέσεις του παραληρηματικού Γέροντος Παϊσίου , πνευματικού μύστη του 
Γεωργίου Φερέτη,
ευσεβεστάτου χριστιανού, κολοσσού της αθλητικογραφίας και  τέως (σκανδαλωδώς ελέω Ν.Δ.) διευθυντού ειδήσεων της... ΕΡΤ3, συλληφθέντος ως μέλους της Μαφίας των τοκογλύφων και εκβιαστών της Θεσσαλονίκης.
Ως  φανατικός οπαδός του  Γέροντος Παϊσίου ο υποκριτής , όπως απεδείχθη, Φερέτης αφιέρωσε ειδικά τηλεοπτικά αφιερώματα στη μνήμη του , σπαταλώντας δημόσιο χρήμα και καταταλαιπωρώντας τον κοινό νου και την αισθητική κάθε λογικά σκεπτόμενου Έλληνα με τις χαζομάρες του. Οι παραπάνω όμως απόψεις του Παΐσιου περί "παλιανθρώπων", μολονότι κοινότοπες και απλοϊκές, ταιριάζουν κουτί στον οπαδό του αλλά και σ΄όλα εκείνα τα "διαμάντια" της αστικής ελίτ της πόλης , που είχαν στήσει τη μαφιόζικη παρατράπεζα σπρώχνοντας στην απελπισία (πιθανόν και στο θάνατο) τόσους και τόσους δυστυχείς συμπολίτες μας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...