Δευτέρα, Νοεμβρίου 14, 2011

ΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΕΤΣΟΙ ΖΗΤΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!

«Εγώ δεν πρόκειται να ψηφίσω. Και στο απόσπασμα να με βάλουν, δεν υπάρχει περίπτωση να ψηφίσω. Αντί να με διαγράψουν τα παιδιά μου και οι γενιές που έρχονται και να με φτύνει ο κόσμος στο δρόμο, ως προδότη της πατρίδας μου, προτιμώ να με διαγράψει η Συγγρού. Εάν θέλουν να με διαγράψουν ας με διαγράψουν».
ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ, ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΒΑΡΕΜΕΝΟΣ
***************************
**************
**********
***
*


-Εκείνο που με τρελαίνει , ρε Αρίστο, είναι  ότι τα παιδιά μου θα συναντηθούν σε κοινούς
αγώνες εναντίον της Τρόικας με τα παιδιά του Καμμένου, ενός  βουλευτή
που συνέβαλε  απόλυτα από το 2004 έως το 2009  στη χρεοκοπία της χώρας μου.
-Τι να σου πω , ρε Κώστα; Η γουρουνοπετσιά  του δεν έχει όρια. Αντί 
να απολογείται γονυπετής στο Σύνταγμα για τα εγκλήματά του, 
πουλάει και πατριωτιλίκι από πάνω, ο θρασύτατος πολιτικάντης!

*************************************************************************

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...