Τετάρτη, Αυγούστου 17, 2011

Ο ΔΙΑΒΟΛΕΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΡΜΗΔΩΝ

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Οργάνωσης Ταχυδρομικών επιβεβαίωσε ότι μέρος των χρημάτων που έπαιρναν από τις επιδοτήσεις των ΕΛΤΑ διατίθεντο για προγράμματα διακοπών των εργαζομένων, για επιδοτήσεις αριστούχων μαθητών και άλλες εκδηλώσεις, αλλά για τα πάντα υπάρχουν τα σχετικά παραστατικά.
Απέδωσε δε το θόρυβο που ξέσπασε από τις δηλώσεις του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή περί παράνομων επιδοτήσεων 3.7 εκατ. στην προπάσθεια απαξίωσης του έργου των ΕΛΤΑ για την εύκολη πώληση του Οργανισμού.


"Και τα δικά μου τα παιδιά υπήρξαν αριστούχα , αλλά
ποτέ δεν πήγαν σε κατασκηνώσεις τους σωματείου μου
ούτε επιδοτήθηκαν ξεχωριστά για τις επιδόσεις τους
ούτε πήραν μέρος σε κάποιες εκδηλώσεις με όλα τα 
έξοδα πληρωμένα από την ομοσπονδία μου.
Η μεγάλη τους ατυχία ήταν ότι δεν ήμουν Ταχυδρομικός,
όπως επίσης ούτε ΔΕΗτζής ή ΟΤΕτζής, Τελωνειακός, 
Εφοριακός,Δικαστικός, Στρατιωτικός,  γενικώς κάποιος
από τους μοσχοαναθρεμμένους του Δημοσίου και τους
ΔΕΚΟτζήδες.
Ο πατέρας τους δυστυχώς ήταν παιδί μιας  κατώτερης
θεότητας, ενός φτωχού συγγενή  των πρωτοκλασάτων 
θεών του δημοσιοϋπαλληλικού Ολύμπου.
Βρε, κράξιμο που χρειάζονται μερικοί θρασύτατοι..."

*****************************************************
ΕΡΜΗΣ: "Αν δεν αποκαταστήσεις αμέσως την τιμή και την υπόληψη"
των Ελλήνων ταχυδρομικών, ξεχασέ με από αγγελιοφόρο σου!
ΔΙΑΣ:  "Και τι θέλεις να κάνω, Ερμουλάκο παιδί μου;"
ΕΡΜΗΣ: " Να ρίξεις  τον κεραυνό σου στην κεφάλα του αχώνευτου
διαβολέα των ΕΛΤΑ Λέανδρου Ρακιντζή!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: