Δευτέρα, Ιουνίου 21, 2010

ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ

-Συμβαίνει τίποτα , γιατρέ;
- Με τέτοιες αναλύσεις, αντί για νοσοκομείο
του ΕΣΥ, ψάξτε καλύτερα ένα εργολάβο κηδειών!
Εκτός...
-"Εκτός"... Τι "εκτός" , γιατρέ;
-Εκτός αν αναλάβω να σας χειρουργήσω
εγώ
στην κλινική "Άγιος Παχώμιος ο ασκητής"!
-Και πόσο θα κοστίσει , γιατρέ η εγχείρηση;
-Έλα , μωρέ, εκεί θα τα χαλάσουμε; Το θέμα
είναι να γίνεις εσύ καλά. Εγώ δε θέλω τίποτα.
Τους μόνους που θα πληρώσεις είναι οι συνεργάτες
μου και η κλινική.
-Και πόσο θα κοστίσουν οι συνεργάτες σας
και η κλινική, γιατρέ;
-Μόνο πενήντα χιλιάδες ευρώ!
-Μα τι λέτε, γιατρέ; Πού να βρω εγώ τόσα
λεφτά, για να βγάλω τα κρεατάκια μου;
-Μπορώ να μεσολαβήσω σε κάποιους γνωστούς μου ,
για να πάρεις ένα δάνειο.
- Δάνειο; Γιατί δάνειο;
- Δυστυχώς, οι τράπεζες δε δίνουνε πια δάνεια.
Αναγκαστικά θα πρέπει να στραφείς στον κόσμο
της πραγματικής οικονομίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...