Κυριακή, Ιανουαρίου 24, 2010

ΔΥΟ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ


ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ 2004 Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
ΣΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗς 17ης ΜΑΡΤΙΟΥ



«Κύριε Χριστοφοράκο

Για τις εκλογές της 7ης Μαρτίου το κόμμα μας διεξήγαγε έναν προεκλογικό αγώνα που, πέραν του νικηφόρου αποτελέσματος, κατά γενική ομολογία έθεσε τα θεμέλια για την οικοδόμηση ενός νέου πολιτικού πολιτισμού στην πατρίδα μας.

»Η εμπιστοσύνη με την οποία μας περιέβαλε το 45% του εκλογικού σώματος και η ανάθεση της εντολής για τη διακυβέρνηση της χώρας είναι μεγάλη τιμή αλλά ταυτόχρονα και τεράστια ευθύνη.

»Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω προσωπικά για την υποστήριξή σας στην μεγάλη μας προσπάθεια για το νέο ξεκίνημα και να σας διαβεβαιώσω ότι η Νέα Διακυβέρνηση έχει θέσει ως μείζονα στόχο της να κάνει τις προσδοκίες όλων των Ελλήνων, για ένα καλύτερο αύριο, πραγματικότητα.

Με Εκτίμηση
Κώστας Καραμανλής»
__________________________________________________

ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ


Κύριε Καραμανλή

σας απαντώ με καθυστέρηση έξι (6) χρόνων, για να σας διαβεβαιώσω ότι
η υποστήριξή μου προς το κόμμα σας ήταν διηνεκής και ότι εκτίμησή μου προς το πρόσωπό σας εξακολουθεί να είναι πολύ ισχυρή.
Ιδιαίτερα εκτιμώ το γεγονός της αυστηρής σας προσήλωσης στην ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, όταν πριν από λίγο καιρό οι πάντες ζητούσαν το κεφάλι μου, πράγμα που μου επέτρεψε να πετάξω σαν το πουλάκι στη Γερμανία και να αποφύγω τα χειρότερα από τους αφρισμένους πολιτικούς σας αντιπάλους και τα κοράκια τους δημοσιογράφους , που διψούσαν για φρέσκο αίμα. Εκεί βρήκα την τελική μου δικαίωση από ένα σύστημα που ξέρει να βλέπει με πλατιά κατανόηση κάποιες εξωθεσμικές δραστηριότητες των εταιρειών του , που αγωνίζονται μέσα στο
εντελώς ανασφαλές πεδίο της παγκοσμιοποιημένης αγοράς.

Αγαπητέ Πρόεδρε
γνωρίζω ότι οι πολιτικοί σας αντίπαλοι θα προσπαθήσουν να πλήξουν
το πρόσωπό σας , αμφισβητώντας την εντιμότητά σας μέσω της ευχαριστήριας επιστολής που μου στείλατε για τη βοήθεια που σας παρέσχον , προκειμένου να εκλεγείτε πρωθυπουργός της Ελλάδος, μη γνωρίζοντες προφανώς ότι η βοήθεια που έδωσα στο κόμμα σας ήταν αποκλειστικώς και μόνο ηθική , περιοριζόμενη αυστηρώς εις την ανάπεμψιν δεήσεων και προσευχών προς τον Πανάγαθον για να καταγάγετε εκλογικόν θρίαμβο, όπερ και εγένετο.

Φίλε Πρόεδρε , μη φοβάστε! Είμαι πρόθυμος να καταθέσω σε εντεταλμένο υπάλληλο της ελληνικής Δικαιοσύνης οτιδήποτε υ θα βοηθήσει να λάμψει η αλήθεια γύρω από το άσπιλο πρόσωπό σας , να φέρω μάλιστα επί της γης ως μάρτυρά μου τον ίδιο το Θεό, υπό την προϋπόθεση ότι αυτός θα έρθει να με συναντήσει στο Μόναχο, όπου διαμένω προσωρινώς μεν , μονίμως δε , διότι ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται μ΄αυτούς τους Έλληνες δικαστικούς, όταν παίρνουν ανάποδες. Δεν είδατε τι έπαθε ο καημένος ο Ζαγοριανός που χειρίστηκε την υπόθεσή μου;

Με ιδιαίτερη εκτίμηση και ολόψυχες ευχές

να βγείτε ολόγερος από την προσωπική σας
περιπέτεια με τα πράσινα σκυλιά

Μιχάλης Χριστοφοράκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: «Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη να κάνουν ένα βήμα μπροστά»

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: Τι να κάνουμε anoixtoparathyro.gr 19 Απριλίου 2024 Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη ...