Τετάρτη, Δεκεμβρίου 30, 2009

WWW. papia.gr

-Μπήκες στην Ιστοσελίδα WWW.papia.gr και είδες
τα ρατσιστικά σχόλια για το νομοσχέδιο,

που αφορά την κτήση της ελληνικής ιθαγένειας
από παπάκια αλλοδαπών παπιών;
- Και βέβαια μπήκα, και μάλιστα έγραψα το αρνητικό μου
σχόλιο για την ελληνοποίηση αυτή, με την οποία
κινδυνεύει με νόθευση το γνήσιο αίμα της φυλής μας.
- Ποιο "γνήσιο αίμα της φυλής μας"; Κι εμείς προϊόντα
διασταυρώσεων είμαστε. Εγώ προέρχομαι από ρουμανόβλαχο
με μακεδονίτισσα πάπια κι εσύ, απ΄ ό,τι μου είπες,
είχες προπάππου αρβανίτη και γιαγιά απ΄τη Μαγούλα,
επομένως αρβανίτισσα κι αυτή.
-Εν πάση περιπτώσει, ό,τι έγινε , έγινε στο παρελθόν,
εμείς κοιτάζουμε το παρόν και το μέλλον της φυλής μας.
Θα αγωνιστούμε μέχρι της τελυταίας ρανίδος του αίματός μας
για να μην ελληνοποιηθούν οι βάρβαρες πάπιες!
- Ούτε και τα παπάκια τους;
Μα αυτό είναι παράλογο. Δεν μπορεί να είναι γεννημένα
εδώ, να ζουν εδώ και να σπουδάζουν επί είκοσι χρόνια
και να μην τα αναγνωρίζει το κράτος. Δεν είναι αμαρτία
να μην υπάρχουν για το κράτος;
- Και τι σε πειράζει εσένα; Αφού έχουν μάθει επί είκοσι χρόνια
να κάνουν την αλλοδαπή πάπια, για τί να μην εξακολουθήσουν
να την κάνουν διά βίου;

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Και μενα ο παιος μου Μακεδονας και η παπια μου κολυμπουσε στον Ενικο κηπο της Βιενης!
Προσωπικη Αποψη.
1.Για τα παιδια ουτε λογος-ακομη και απο την ημερα που γεννιουνται-.
2.Για τους μεγαλους χρειαζονται προσεκτικοι χειρισμοι...........
@@ Μια αλλη φορα αμεσως μετα τις γιορτες περισσοτερα.
@@Αν πηρες το μειλ -απαντησε μου-για να γερω οτι το βρηκα.

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)