Τετάρτη, Δεκεμβρίου 30, 2009

ΑΣΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΡΕΒΕΓΙΑ




ΣΕ ΕΙΔΑ...

Σε είδα μ' εκείνο το τεκνό
και δεν μπορώ και δεν μπορώ!
Να βγαίνεις τσάρκα στα κρυφά,
ξηγιέσαι σκάρτα πονηρά.

ρεφρέν (δις)
Σε είδα μ' εκείνο το τεκνό
και δεν μπορώ και δεν μπορώ!

Πίνω αβέρτα τα σκληρά
κυλιέμαι μες στην κοπριά.
Μωρό μου, γύρνα δεν μπορώ
κι ας έχεις ακόμα το τεκνό.

ρεφρέν (δις)
Μωρό μου, γύρνα δεν μπορώ
κι ας έχεις ακόμα το τεκνό!





Νταλγκάς

Τα κάστανα ωρίμασαν και ήρθε ο Οκτώβρης
Άσπλαχνε μ' εγκατέλειψες απ' το Θεό να το 'βρεις!
Το καλοκαίρι μου 'ταζες λαγούς με πετραχήλια
Και το Φθινόπωρο έφυγες μακριά μου χίλια μίλια.
ρεφρέν
Κλαίω και μοιρολογώ τον πόνο μου στη μούγκα
Ούγκα ούγκα ούγκα η αγάπη μου στη στρούγκα.

Αυτό που έπαθα εγώ να σου το κάνει άλλη
Στη σούβλα η καρδούλα σου που να σε πιάνει ζάλη.
Πέτα , Θεέ, τον κεραυνό στο μαύρο του κεφάλι
Να είναι πάντα φαλακρός και το κακό του χάλι!
ρεφρέν
Κλαίω και μοιρολογώ τον πόνο μου στη μούγκα
Ούγκα ούγκα ούγκα η αγάπη μου στη στρούγκα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλά, είσαι απίθανος!!!

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...