Δευτέρα, Οκτωβρίου 19, 2009

ΠΕΡΙ ΕΝΟΣ "ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗ" ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΝΔΡΑ

Δεν προσπαθεί να καλυφθεί από τα πτύελα των αηδιασμένων
πολιτών. Η ομπρέλα απλώς είναι για τη βροχή...


"Τον πρώην υπουργό Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη καταγγέλλει ευθέως ο γενικός επιθεωρητής δημόσιας διοίκησης ότι -χωρίς να έχει καμιά αρμοδιότητα και παρανόμως- έδινε εντολές σε νομαρχίες για τη χορήγηση άδειων κυκλοφορίας σε φορτηγά ή βυτιοφόρα δημοσίας χρήσεως. Για το λόγο αυτό ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ιωάννης Σακελάκος διέταξε τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης. Δεν περιορίστηκε μόνον σε αυτό μάλιστα, επισημαίνει ο κύριος Ρακιντζής, αλλά έστειλε σχετικές εντολές και... στις νομαρχίες Δυτικής Αττικής και Αθηνών για την παράτυπη και παράνομη αδειοδότηση άλλων τεσσάρων φορτηγών. «Λίγες ημέρες πριν από τη διεξαγωγή των εθνικών εκλογών περιήλθαν σε γνώση μας δυο νέες εντολές του υπουργού Μεταφορών, με τη μια εκ των οποίων επαναφέρεται σε ισχύ η εντολή προς την υπηρεσία μεταφορών Αγρινίου. Αναγκαστήκαμε να απευθύνουμε νέο έγγραφο στον υπουργό με το οποίο εμμένουμε στη θέση μας ότι δεν υφίσταται καμιά σχετική αρμοδιότητά του, για την έκδοση εντολών προς τις νομαρχίες για τη χορήγηση άδειων σε φορτηγά» σημειώνει χαρακτηριστικά ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. Η υπόθεση αφορά περίπου 250 φορτηγά δημοσίας χρήσεως τα οποία μετά την απογραφή που έγινε το 2003 βρέθηκαν να κυκλοφορούν χωρίς τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ενώ ορισμένοι ιδιοκτήτες από αυτά είχαν ακόμη πλαστογραφήσει και τις άδειες. Οι ιδιοκτήτες τους προσέφυγαν στα δικαστήρια, ενώ πίεζαν τις νομαρχίες να τους χορηγήσουν τις άδειες, που σημειωτέον αποτιμώνται από 90.000 έως 300.000 ευρώ χωρίς όμως να το πετυχαίνουν. Τον Φεβρουάριο του 2009, όπως καταγγέλλει ο Λέανδρος Ρακιντζής, παρενέβη παρατύπως ο πρώην υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης και με εντολές του απαιτούσε από τις νομαρχίες να εκδώσουν άδειες σε συγκεκριμένους ιδιοκτήτες και με συγκεκριμένους αριθμούς κυκλοφορίας. Επρόκειτο για φορτηγά για τα οποία οι νομαρχίες θεωρούσαν ότι δεν δικαιούνταν άδειες, καθώς δεν είχαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ανάμεσα σε αυτά, και 11 φορτηγά στο Αγρίνιο. Η υπόθεση της αδειοδότησης των 11 φορτηγών στο Αγρίνιο εκκρεμεί στα δικαστήρια, καθώς ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας αρνήθηκε να εκτελέσει ως παράνομη την απόφαση. Από την πλευρά του, ο πρώην υπουργός Ευριπίδης Στυλιανίδης, αρκέστηκε να κάνει μία δήλωση. «Για λόγους χρηστής διοίκησης, αλλά και μη άδικης ταλαιπωρίας των θιγόμενων πολιτών από το 1999, αποφασίστηκε η έγκριση για απογραφή των 11 φορτηγών, δηλαδή χορήγηση άδειων η οποία όμως δεν πραγματοποιήθηκε πότε μέχρι σήμερα».
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ

Ως ΟΝΝΕΔίτης ηγήτωρ κατακεραύνωνε άλλοτε , γραπτώς και
προφορικώς ,τους" πρασινοκόκκινους
επιβήτορες"
της εξουσίας για τον ιστό της "μετριοκρατίας" που είχε
απλωθεί πάνω στη χώρα και δεν άφηνε τους "αρίστους"
να κυβερνήσουν , για να βγει ο τόπος από το βούρκο της διαφθοράς.
Ως πολιτικός όμως "πρωτης γραμμής", τα έξι χρόνια της διακυβέρνησης
του τόπου υπό τον ανίκανο Κωστάκη, έδειξε και αυτός
καθαρότατα πώς αντιλαμβανόταν την

την έννοια της "αριστοκρατικής" δημόσιας διοίκησης:
ασχετοσύνη, λόγου χάρη, και εμπάθεια σε θέματα Παιδείας,
γλέντια σε σκυλάδικα ενώ έξω καιγόταν όλη η Αθήνα,
σουίτες αραβικού τύπου σε πανάκριβα ξενοδοχεία
του Παρισιού, αυξήσεις κομίστρων 100% στους ταξιτζήδες
και δώρο η τσαμπουκαλίστικη κυκλοφορία τους
στις λεωφορειολωρίδες κλπ.
Μπορεί ο τύπος αυτός να επανεκλέχτηκε στη Θράκη
χάρη στα απειράριθμα και προκλητικά ρουσφέτια
που έχει κάνει, όμως όλα πρέπει να έχουν ένα τέλος.
Ο Νόμος περί Ευθύνης Υπουργών , που προτίθεται
να ψηφίσει οσονούπω το ΠΑΣΟΚ, πρέπει να ενεργοποιηθεί
μεταξύ άλλων φρούτων της παράταξής του και γι' αυτόν
τον "αριστοκράτη" δημόσιο άνδρα.
Η σκανδαλώδης π.χ. υπουργική απόφαση που υπέγραψε
υπέρ των απατεώνων αυτοκινητιστών είναι
κλασική περίπτωση διαφθοράς, ικανής
να του φορτώσει μερικά χρονάκια στην πλάτη.
Για να δούμε, θα τολμήσει το ΠΑΣΟΚ
του Γιώργου, που ισχυρίζεται ότι "δε χρωστά σε κανένα",
να κάνει τη μεγάλη υπέρβαση και να καθίσει
μερικούς πολιτικούς σαν κι αυτόν στο σκαμνί;

Δεν υπάρχουν σχόλια: