Σάββατο, Φεβρουαρίου 21, 2009

ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ

"'Οπως είναι γνωστό από τη Θεία Ιστορία μου ,
όταν σταυρώθηκα , υπήρχαν δίπλα μου δύο ληστές.
Τα ιερά όμως Ευαγγέλια δεν κάνουν κανένα λόγο για την τύχη τους.
Μερικοί επιστήμονες λένε πως πέθαναν ,
άλλοι υποστηρίζουν πως
οι ληστές φυγαδεύτηκαν
από το Διάβολο, ο οποίος , σε αντιπερισπασμό για το
δικό μου θαύμα, τους πολλαπλασίασε εις τους
αιώνας των αιώνων, για να βασιλεύουν επί της γης.
Το θέμα είναι ότι έκτοτε οι δύο σταυροί παραμένουν κενοί
ως θλιβερά ενθύμια του απαισίου εκείνου γεγονότος.

Επειδή η μοναξιά είναι αφόρητη απάνω στο σταυρό
,
παρακαλώ τους Καίσαρες της εποχής σας

να μου φέρουν δύο νέους συντρόφους, αλλά να είναι
αυτή τη φορά πιο κοντά στα δικά μου μέτρα.


Σκεπτόμενος με ποιοτικά κριτήρια , καταλήγω στο
συμπέρασμα ότι τη θέση των ληστών θα μπορούσαν

να καταλάβουν ένας εργαζόμενος και ένας συνταξιούχος
ως σύμβολα των τάξεων που καταληστεύονται
διεθνώς από τους υπηρέτες του Διαβόλου."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...