Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 26, 2008

Godfather (η κομμένη σκηνή με τον Βιτορίνο)

" Άκουσε, Βιτόριο: είμαι αποφασισμένος να προχωρήσω. Όχι στο συνεχές πριόνισμα, όχι στην υπονόμευση της εξουσίας μου . Όποιος έχει άλλα σχέδια, ας
τολμήσει να με αμφισβητήσει στα ίσια, ας τολμήσει να με ρίξει από το θρόνο μου.
"
" Κανένας δεν έχει τέτοια πρόθεση, Δον Κορλεόνε, κανείς! Δεν είδες
πώς κλάσανε , μετά συγχωρήσεως, μαλλί οι λίγοι γκρινιάρηδες,
στο κεντρικό συμβούλιο , και δεν τόλμησαν να πουν λέξη
εναντίον σου; Όλο γλύψιμο και μπράβο ήτανε."

" Τους είδα τους χέστηδες. Πρέπει να καταλάβουν όλοι , Βιτορίνο,
ότι εδώ δεν είναι οίκος ανοχής, αλλά ότι διοικούμε οίκους ανοχής. Ότι όλοι,

και πρώτος εγώ , εργαζόμαστε για το καλό της Οικογένειας ,
πασχίζουμε για να
προάγουμε το συνολικό καλό των μελών της.
Όσο είμαι επικεφαλής
αυτής της Αγίας Οικογένειας,
δεν πρόκειται να ανεχθώ προσωπικές πολιτικές
."
" Το έχουν καταλάβει, μπος, το έχουν καταλάβει..."
" Τόσο το καλύτερο γι' αυτούς, γιατί αν δεν βάλουν μυαλό,
θα φροντίσω να τους δώσω το κεφάλι στα χέρια.
Πρέπει να βοηθήσουν να υλοποιήσουμε με πιο γρήγορους ρυθμούς
το πρόγραμμά μας, να πιάσουμε τα πλάνα που έχουμε θέσει για
την τετραετία αυτή, να απαλλαγούμε από τις ζημιογόνες επιχειρήσεις,
να πουλήσουμε τα φιλέτα της γης που είναι αναξιοποίητα,
να προωθήσουμε δικούς μας ανθρώπους σε όλους τους θεσμούς,
να χειραγωγήσουμε τη Δικαιοσύνη, να λαδώσουμε πιο
πολλούς παπαγάλους στην τηλεόραση και τις εφημερίδες."
" Και τι θα γίνει με τα οικονομικά μας, Δον; Τον τελευταίο καιρό
το ταμείο δεν πάει καλά."
"
Α, ρε Βιτόριο, τι χοντροκέφαλος που είσαι; Δεν καταλαβαίνεις ότι
ακολουθούμε αναπτυξιακή πορεία, παρά το διεθνές κλίμα που προκαλεί
προσωρινές διαταράξεις;"
" Για να πω την αλήθεια, αφεντικό, δεν σκαμπάζω πολλά από οικονομία.
Εγώ το ταμείο μόνο βλέπω κι αυτό είναι όλο μέσα."
"Τώρα είναι μέσα , αλλά με τις στοχευμένες μεταρρυθμίσεις και την
οικονομική μου πολιτική, σε λίγο όλα τα μέλη της Οικογένειας
θα τρώνε με χρυσά
κουτάλια."
"Αμην , Μαντόνα μου, αμήν!"
" Και τώρα , Βιτορίνο, μπορείς να φύγεις. θέλω να ηρεμήσω λιγάκι.
να παίξω με τα παιδιά μου, γιατί πολύ τα παραμελώ τώρα τελευταία."
"Καληνύχτα, αφεντικό!"
"Μπουόνα σέρα, Βιτόριο! Και μην ξεχνάς : το όπλο
το έχουμε κάτω από το μαξιλάρι. Ποτέ πάνω στο κομοδίνο!"
"Δεν το ξεχνώ, μπος! Κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες
για την προστασία του ατομικού μου συμφέροντος."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...