Πέμπτη, Ιουλίου 24, 2008

ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΠΟΙΗΣΗΣ

ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟ "ΜΕΛΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, ΣΗΜΕΡΑ"

του Σωκράτη Σκαρτσή

Δε ζητώ τίποτα,
μονάχα να τελειώσουν τα δάχτυλά μου στο φως
κι ένα κόμπο νερό για να μείνω΄
δε ζητώ τίποτα,

μόνο μια θέση κι ένα τόπο να σταθώ
για να μείνω στον κόσμο
να περπατώ πάνω στο χώμα κοντά στα νερά΄

δε ζητώ τίποτα,

ν' αγγίζω μοναχα τον κόσμο με δικά μου δάχτυλα
κι ούτε κόκκο χώμα δεν παίρνω
δε χάνω σταγόνα νερό΄

δε ζητώ τίποτα,
μονάχα το χρυσό πρόσωπο το μοναχικό πουλί
και να τελειώσει η μοναξιά μου στο φως
μονάχα την ανάσα μου έξω από τον κόσμο

κι όλο τον έρωτα της καρδιάς μου
μονάχα την αλήθεια πώς είμαι,
η αλήθεια είναι νίκη,
μονάχα να νικήσω.

Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας , "Ο ουρανός", 1966.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)