Παρασκευή, Δεκεμβρίου 14, 2007

Πού είναι το λάθος του, ε;


Κυρίες και κύριοι Συνάδελφοι,
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε,
Κολλήγα γιος του παππού μου ο παππούς
κολλήγα γιος του παππού μου ο πατέρας
κι ο παππούς μου κολλήγας κι αυτός

Και μονάχα εγώ του πατέρα μου γιος
έναν κλήρο είχα λίγα στρέματα βιος.

Η σκληρή ζωή με ανάγκασε να καλύψω τους ημιυπαίθριους χώρους
στο φτωχικό μου , για να στεγάσω την οικογένειά μου
και μερικούς οικονομικούς μετανάστες , που δεν είχαν
πού την κεφαλήν κλίναι, και να παρακαλέσω τον Υπουργό
Κοινωνικών Ασφαλίσεων να βρει μια δουλίτσα για την
άνεργη κορούλα μου.
Πέστε μου , σας παρακαλώ , πού είναι το λάθος μου;
Τι διαφορετικό έκανα από αυτά που κάνει κάθε γνήσιος
Έλληνας, όταν βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση,
αγαπά την ιδιοκτησία του και τους συνανθρώπους του
και θέλει να αξασφαλίσει το μέλλον των παιδιών του;
Γι' αυτό, λέγω, δεν έχετε το δικαίωμα να με κατακρίνετε
και όποιος είναι αναμάρτητος , αυτός πρώτος τον λίθο
να μου ρίξει στο δοξαπατρί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...