Δευτέρα, Μαΐου 28, 2007

Άλλος για το βλακοχίλιαρο!


- Ποιο είναι το μνημείο της αρχαιότητας που κοσμεί την Αθήνα
και είχε χαρακτηριστεί ως ένα από τα Επτά Θαύματα της εποχής του;
- Ε... Να σας πω...Χμ! Βασικά...
-Βλέπω ότι δυσκολεύεστε να απαντήσετε. Μήπως θέλετε
να αλλάξετε κατηγορία γνώσεων;
-Ναι, ναι, αυτό θέλω!
-Και σε ποια κατηγορία επιθυμείτε να διαγωνιστείτε;
-Στα τηλεπαιχνίδια, Fame Story, Survivor και τα παρόμοια.
Ποιοι συμμετείχαν, ποιος έφυγε , ποιος έμεινε, ξέρετε...
-Δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία, μπορώ όμως
να σας βάλω στην κατηγορία της λογοτεχνίας.
-Εντάξει!
-Ωραία λοιπόν! Πέστε μου ποια συγγραφέας έγραψε το έργο Ο εραστής.
Για να σας διευκολύνω , σας λέω ότι είναι Γαλλίδα
και το βιβλίο αυτό γυρίστηκε ταινία από το διάσημο σκηνοθέτη Ανό.
-O εραστής , Ο εραστής... Το βρήκα!
-Μπράβο σας ! Ποια είναι;
- Βασικά δεν ξέρω ποια είναι η συγγραφέας,
αλλά ξέρω ποιος είναι ο εραστής.

-Μα τι μου λέτε τώρα ; Για ποιν εραστή μου μιλάτε;
- Για τον Κάτμαν!
-Σοβαρολογείτε;
- Μιλάω πολύ σοβαρά! Είναι ο Κάτμαν,
που λέει στο Je t' aime:

Δος μου , δος μου το κορμί σου,

θέλω να 'μαι ο εραστής σου!

2 σχόλια:

Stelios Frang είπε...

Δεν πιστεύω νάσαι εναντίον του Κάτμαν, έτσι; Με τέτοια δημοφιλία που έχει ο άνθρωπος, καλά είναι να έχουμε αγαθές σχέσεις μαζί του!!

Sting είπε...

Εγώ εναντίον του Κάτμαν; Προς Θεού!
Τι έχει ο άνθρωπος; Μια χαρά είναι...
Δε σου κρύβω ότι ζηλεύω τη δημοφιλία του. Το 1% της να είχα , τώρα θα ήμουν Νομάρχης Θεσσαλονίκης, δηλαδή Χαλίφης στη θέση του Πόντιου Χαλίφη.
Και θα έπαιζα από τα μεγάφωνα στην πόλη τα τραγούδια που μου γουστάρουν.
Μπορεί και να τραγουδούσα λιγάκι, όπως κάνει σήμερα ο Πανίκας, και μετά από Νομάρχης να γινόμουν Δήμαρχος.

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)