Παρασκευή, Δεκεμβρίου 08, 2006

ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ

ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ -ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ

ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΟ: Επιμένετε να θεωρείτε συγγραφείς τους Πεσόα και Ταμπούκι κι όχι τη Βέφα Τουρλομπούκη. Συγχαρητήρια για την εμμονή σας. Κάποτε θα ανταμειφθείτε για την ανυποχώρητη στάση σας , έστω κι αν προς ώρας είστε εκτός κλίματος εποχής.
ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ: Ποιος σου είπε, ρε φίλε, ότι πουλάω λαθραία σπρέι; Εγώ μόνο λαθρομετανάστες φέρνω.
ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΙΚΗ: Με συγκινεί όλως ιδιαιτέρως η επιθυμία σας να γίνω κουμπάρος στον επικείμενο γάμο σας, αλλά γιατί διαλέξατε εμένα, έναν άνθρωπο δηλαδή γνωστών παραδοσιακών αρχών; Για να μου ανεβάσετε την πίεση;
ΔΟΥΛΟΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ: Μα τι λέτε , άγιε πατέρα! Διαμαρτύρομαι !Κακώς που εξακολουθείτε να θεωρείτε υβριστική τη στάση μου . Εγώ δίνω σκληρό αγώνα, για να πείσω τους δύσπιστους ότι εσείς όντως διαβάζατε τον καιρό της Χούντας και δεν πήρατε χαμπάρι για ό,τι γινόταν, κι εσείς με βρίζετε!
ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ: Έχετε δίκιο που απεργείτε(εννοείται χωρίς να σας παρακρατούν το μισθό): έξι ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα είναι δυσβάσταχτο έργο. Απορώ πώς αντέξατε τόσα χρόνια και με δύο μόνο χιλιάδες Ευρώ το μήνα!

ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Όλβιος όστις ιστορίας έσχε μάθησιν»(Ευριπίδης) : «Ο Χίτλερ και οι Απόστολοι του Κακού» /Ντοκιμαντέρ (2016)

Αντικειμενικό πορτρέτο, βασισμένο σε έγχρωμα αρχεία, του Αδόλφου Χίτλερ και των ανδρών γύρω του, που ήταν οι  υπεύθυνοι για την επιτυχία του...