Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2006

Λιχουδιές...

ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΤΟΞΙΚΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΣ!
Λουκάνικα Φρανκφούρτης, τυρί cottage, σαλάμι «cacciatore», «jammon curado», κεφαλοτυράκι ελληνικό, παστή ρέγκα, είναι είδη διατροφής, στα οποία βρέθηκαν τοξικά που χρησιμοποιούνται σε μετασχηματιστές, πλαστικά κ.α.!
Σε νέα έκθεση της διεθνούς περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF καταγράφονται τα αποτελέσματα αναλύσεων σε τρόφιμα από δείγματα που ελήφθησαν τυχαία από σουπερμάρκετ επτά ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας...
Εφημερίδα Ελευθεροτυπία, 22/9/2006



" Ε, παιδιά, μην πιστεύετε τους μπαλάκες τους οικολόγους με τα μούσια τους !
Σας το λέω εγώ, ο Βασιλάκης Αρκουδίδης,
ετών δεκαεπτά , από τη Θεσσαλονίκη.
Ο μπαμπάς μου ο Χοντρούλης και η μαμά μου η Παχουλούλα
μού λένε
ότι είμαι μια χαρά παιδάκι
και να τρώω ό,τι μου γουστάρει,
γιατί τι θα πάθω αν τρώω λίγο απ' όλα;
Άσε που μπορεί να τραυματιστώ ψυχικά, αν βλέπω
τα άλλα παιδάκια να τρώνε όλα αυτά
τα καλά πράματα κι εγώ όχι.
Εμένα μ' αρέσουν πολύ τα σπιτικά φαγιά
του κύριου Μακ Ντόναλτς και οι πατάτες
με κέτσαπ της κυρίας Παταφρίτας΄.
Επίσης ένα πολύ νόστιμο σπιτικό φαγητό είναι
οι πίτσες που φέρνουν στο σπίτι
οι ντελίβεροι από τη Ρώμη, όταν έχει αγώνα στην τηλεόραση,
και τα μπιφτέκια της Σούλας,
κάθε φορά που η μαμά μου παίζει χαρτιά με τις φίλες της.
Τι μ' αρέσει να πίνω; Μα φυσικά Κόκα Κόλα που πάει με όλα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...